§ 1. Przedmiot Regulaminu

Niniejszy dokument określa zasady funkcjonowania Programu Lojalnościowego STARA MYDLARNIA NATURAL COSMETICS SP. Z O. O. oraz warunki uczestnictwa w Programie, w tym prawa i obowiązki Organizatora, Uczestnika, zasady przyznawania Uczestnikom Punktów, zasady wymiany Punktów na Nagrody oraz informacje o innych korzyściach związanych z uczestnictwem w Programie.

DEFINICJE

Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie należy rozumieć w sposób następujący:

1. Program lub Program Lojalnościowy STARA MYDLARNIA NATURAL COSMETICS SP. Z O. O. - program lojalnościowy prowadzony przez Organizatora na zasadach określonych w Regulaminie.

2. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady funkcjonowania Programu Lojalnościowego STARA MYDLARNIA NATURAL COSMETICS SP. Z O. O.

3. Rejestracja – proces przystąpienia Uczestnika do Programu szczegółowo określony w § 4 ust. 3 i 4 Regulaminu, zakończony otrzymaniem przez Uczestnika wiadomości powitalnej wskazanej w § 4 ust. 5 Regulaminu.

4. Organizator – STARA MYDLARNIA NATURAL COSMETICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Stawki 2A/1, 00-193 Warszawa, NIP: 5252693270. Kontakt z Organizatorem we wszelkich sprawach dotyczących Programu możliwy jest pod adresem e-mail: klub@staramydlarnia.pl 

5. Uczestnik –  osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca Konsumentem w rozumieniu niniejszego Regulaminu, która przystąpiła do Programu. Uczestnikiem może być również osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat, o ile legitymuje się zgodą przedstawiciela ustawowego na Rejestrację do Programu.

6. Konsument – osoba fizyczna w rozumieniu art. 22 (1) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny, jak również osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego – tylko w przypadku i zakresie gdy zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi do takiej osoby znajdują zastosowanie odpowiednie przepisy dotyczące konsumenta.

7. Punkty – jednostki przyznawane Uczestnikowi z tytułu zakupu Produktu lub zlecenia Usługi, naliczane przy składaniu Zamówienia, podlegające wymianie na Nagrody, na zasadach określonych w Regulaminie. Organizator uprawniony jest do przyznawania Punktów za inne działania i aktywności, o których poinformuje z odpowiednim wyprzedzeniem.

8. Nagrody – rzecz ruchoma w rozumieniu art. 45 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny, usługa, lub ustalony przez Organizatora rabat wartościowy, który Uczestnik otrzymuje w wyniku zgromadzenia i wymiany odpowiedniej liczby Punktów.

9. Oferty specjalne – akcje promocyjne prowadzone przez Organizatora polegające na przyznaniu Uczestnikowi dodatkowych rabatów lub innych korzyści. Oferty promocyjne nie łączą się z innymi promocjami, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.

10. Karta – karta lojalnościowa w formie niematerialnego nośnika (Wallet Pass), posiadająca unikalny numer identyfikacyjny, przypisana do danego Uczestnika. Karta zapisywana jest przez Uczestnika w aplikacji Google Pay (dla użytkownika telefonu z systemem Android) lub Apple Wallet (dla użytkownika telefonu z systemem iPhone). Karta zawiera informacje o saldzie zgromadzonych Punktów. Karta może przybrać również formę materialnego nośnika, o ile Organizator zapewni taką funkcjonalność.

11. POK – stacjonarny punkt, w którym Organizator prowadzi sprzedaż Produktów lub świadczy Usługi; aktualny wykaz POK znajduje się na stronie https://staramydlarnia.pl/pl/.

12. E-Sklep – platforma sprzedażowa Organizatora dostępna pod adresem https://staramydlarnia.pl/pl/ lub inna zewnętrzna platforma, za pośrednictwem której Organizator oferuje sprzedaż Produktów, umożliwiająca składanie Zamówień na odległość, na warunkach określonych odrębnym regulaminem.

13. Zamówienie – zakup Produktu lub Usługi w POK, który może powodować przyznanie Punktów lub inne działania i aktywności, o których Organizator poinformuje z odpowiednim wyprzedzeniem, które uprawniają Uczestnika do naliczenia Punktów.

14. Produkt – dostępna w POK rzecz ruchoma w rozumieniu art. 45 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny, będąca przedmiotem umowy sprzedaży lub Usługa świadczona przez Organizatora odpłatnie.

15. Usługa  – czynność lub zestaw czynności świadczonych odpłatnie przez Organizatora na rzecz Uczestnika, z pominięciem usług transportowych. Na potrzeby niniejszego Regulaminu przez „Produkt” należy rozumieć również „Usługę”, chyba że z kontekstu wyraźnie wynika odmiennie.

16. Klub Stara Mydlarnia – program premiowy stworzony przez Organizatora obejmujący Uczestników programu lojalnościowego Organizatora w sklepach stacjonarnych, sklepie on-line oraz klientów posiadających Kartę Stałego Klienta Stara Mydlarnia umożliwiający korzystanie z ofert specjalnych i promocji oraz innych korzyści oferowanych przez Organizatora na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz Regulaminach odrębnych znajdujących się na stronie www.staramydlarnia.pl.

§ 3. Postanowienia ogólne
  1. 1. Korzyści z uczestnictwa w Programie. Na zasadach określonych w Regulaminie i z zastrzeżeniem spełnienia określonych warunków, po przystąpieniu do Programu Uczestnik może:
    a. otrzymywać Punkty;
    b. wymieniać Punkty na Nagrody;
    c. korzystać z innych Ofert specjalnych dostępnych u Organizatora.
  2. Zakres terytorialny. Program jest prowadzony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Cel Programu. Program ma na celu nagradzanie Uczestników, którzy dokonują zakupów Produktów w POK i spełniają wymogi określone w Regulaminie.
  4. Nieodpłatny charakter udziału w Programie. Udział Uczestnika w Programie jest bezpłatny, przy czym warunkiem otrzymania Punktów jest nabycie Produktu lub Usług w POK.
  5. Dobrowolny udział. Udział w Programie jest dobrowolny. Uczestnik może w dowolnym momencie zakończyć uczestnictwo w Programie w sposób i na zasadach określonych w § 8 Regulaminu.
  6. Moment przystąpienia do Programu. Przystąpienie do Programu jest możliwe w dowolnym momencie trwania Programu, z zastrzeżeniem odrębności wynikających ze zdania następnego. Przystąpienie do Programu nie jest możliwe w okresie od poinformowania przez Organizatora w sposób wskazany w Regulaminie o zakończeniu Programu do momentu jego zakończenia.
  7. Obowiązek przestrzegania prawa. Uczestnik zobowiązany jest do uczestniczenia w Programie w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego.
  8. Zakaz nadużywania uprawnień. Uczestnik zobowiązany jest nie nadużywać praw przyznanych mu przez Organizatora lub przepisy prawa, w sposób, który sprzeczny jest ze społeczno-gospodarczym przeznaczeniem danego prawa lub z zasadami współżycia społecznego. Uczestnik zobowiązany jest również do działania w dobrej wierze.
§ 4. Warunki przystąpienia do Programu
  1. Rozpoczęcie Programu. Uczestnik może przystąpić do Programu w okresie od dnia 17-08-2023 roku do dnia poinformowania przez Organizatora o zakończeniu Programu w sposób określony w § 11 ust. 2 Regulaminu.
  2. Minimalne warunki techniczne. Do przystąpienia i uczestnictwa w Programie niezbędne jest posiadanie przez Uczestnika telefonu marki iPhone z zainstalowaną najnowszą Aplikacją Wallet lub telefonu z systemem Android z zainstalowaną najnowszą aplikacją Google Pay, jak również dostęp do Internetu.
  3. Sposoby przystąpienia do Programu. Uczestnik może przystąpić do Programu na jeden z poniższych sposobów poprzez:
    a. samodzielne wypełnienie i złożenie formularza rejestracyjnego dostępnego na dedykowanej stronie pod adresem: https://cloud.loyrise.com/LGD2AM.
    b. złożenie dyspozycji przystąpienia do Programu przedstawicielowi Organizatora w POK.
  4. Przetwarzanie danych osobowych Uczestnika. Przystąpienie do Programu wymaga podania przez Uczestnika następujących aktualnych i prawdziwych danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, numeru telefonu oraz adresu e-mail. Przystępując do Programu, Uczestnik może wyrazić zgodę lub zgody na kontakt marketingowy, w celu otrzymywaniu bieżących informacji o atrakcyjnych promocjach i dodatkowych korzyściach za pośrednictwem wiadomości e-mail lub wiadomości tekstowej. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Uczestnika znajdują się w Polityce Prywatności, stanowiącej Załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Wiadomość powitalna. Bezpośrednio po wykonaniu czynności wskazanych § 4 ust. 3 Regulaminu Organizator wysyła do Uczestnika powitalny e-mail, który zawiera instrukcję postępowania prezentującą krok po kroku to, w jaki sposób podpiąć w odpowiedniej aplikacji na telefonie Uczestnika Kartę. Uczestnik, który posiada telefon z systemem Android, powinien kliknąć w link umieszczony w e-mailu. Uczestnik, który posiada telefon marki iPhone, znajdzie Kartę w załączniku do otrzymanej wiadomości. Wiadomość powitalna zawiera także aktualny Regulamin oraz Politykę Prywatności.
§ 5. Zasady przyznawania Punktów
  1. Podstawowy warunek otrzymania Punktów. Przyznanie Punktów możliwe jest po przystąpieniu do Programu oraz złożeniu odpowiedniego Zamówienia.
  2. Określenie zasad przyznawania i wymiany Punktów. Punkty mogą być przyznawane wyłącznie za zakupy we wskazanych POK. Punkty są naliczane w następujący sposób:
    a) Organizator przyznaje 1 punkt za każde wydane 10 złotych za zakupy w POK, przy czym niepełne kwoty będą zaokrąglane w dół;
    b) Uczestnik może wymienić każde 10 uzyskanych punktów na rabat kwotowy zgodnie z zasadą, że 10 punktów to rabat w wysokości 10 złotych lub każde 20 uzyskanych punktów na rabat w wysokości 20 złotych;
    c) Minimalna kwota zamówienia uprawniająca do wykorzystania Nagrody to 50 złotych;
    d) W przypadku anulowania zamówienia lub jego zwrotu punkty zostają odjęte.
  3. Limit przyznawania Punktów. Punkty mogą być przyznawane jednemu Użytkownikowi maksymalnie 2 razy dziennie.
  4. Sposób i czas przyznania Punktów. Przyznanie Punktów wymaga:
    a. zeskanowania przez Organizatora Karty (kod QR lub kod kreskowy) przy składaniu Zamówienia w POK, lub
    b. podania przez Uczestnika w procesie składania Zamówienia w POK nazwiska Uczestnika i 3-ech ostatnich cyfr numeru telefonu bądź innych podanych przez Uczestnika w procesie Rejestracji danych. Punkty przyznawane są niezwłocznie po złożeniu Zamówienia, powiększając odpowiednio aktualne saldo Punktów, z zastrzeżeniem odrębności wynikających z Zamówień składanych w E-Sklepie wskazanych w ust. 8.
  5. Okres przyznawania Punktów. Punkty przyznawane są przez cały czas trwania Programu, z zastrzeżeniem odrębności wynikających ze zdania następnego. Punkty nie są przyznawane w okresie od poinformowania przez Organizatora w sposób wskazany w Regulaminie o zakończeniu Programu do zakończenia Programu.
  6. Saldo Punktów. Informacja o aktualnym saldzie Punktów znajduje się w POK.
  7. Produkty z kategorii promocje, wyprzedaże a przyznanie Punktów. Punkty nie są przyznawane za zakup Produktów objętych promocją, chyba że co innego wynika z informacji widniejącej przy Produkcie lub z treści danej wyprzedaży, promocji. Promocje nie podlegają łączeniu.
  8. Przyznanie Punktów a sposób płatności. Punkty są przyznawane tylko pod warunkiem dokonania zapłaty za Produkt gotówką, bankową kartą płatniczą lub kartą podarunkową wystawioną przez Organizatora, z wyłączeniem bonów lub voucherów wystawionych przez Organizatora.
  9. Przyznawanie Punktów przy Zamówieniu za pośrednictwem E-Sklepu. W przypadku Zamówienia składanego za pośrednictwem E-Sklepu Punkty nie są przyznawane.
  10. Stały rabat z okazji urodzin Uczestnika. Z okazji urodzin uczestnika programu w okresie 5 dni kalendarzowych przed dniem urodzin Uczestnika oraz w okresie 5 dni po dniu urodzin Uczestnika, Uczestnik ma prawo skorzystać z 15% rabatu na Produkty Organizatora, który może zostać wykorzystany w trakcie zakupów dokonywanych w POK Organizatora. Celem skorzystania z rabatu przedstawiciel Organizatora ma prawo zażądać okazania dokumentu tożsamości z datą urodzenia Uczestnika. Rabat z okazji urodzin nie dotyczy Produktów objętych promocją, chyba że co innego wynika z informacji widniejącej przy Produkcie lub z treści danej wyprzedaży, promocji. Promocje nie podlegają łączeniu.
  11. Stały rabat dla Uczestników posiadających kartę stałego Klienta. Uczestnik posiadający kartę stałego Klienta ma prawo do skorzystania ze stałego rabatu wynoszącego 5 %. Celem uzyskania Karty Stałego Klienta koniecznym jest wypełnienie formularza dostępnego w POK Organizatora oraz odebranie Karty. Rabat wynikający z Karty Stałego Klienta łączy się z Korzyściami przysługującymi Uczestnikowi programu lojalnościowego obowiązującego w sklepach stacjonarnych objętego niniejszym Regulaminem.
§ 6. Zasady korzystania z Punktów
  1. Osoba uprawniona do korzystania z Punktów. Zgromadzone Punkty nie mogą być przenoszone ani zbywane na rzecz osoby trzeciej, w tym innego Uczestnika. Dany Uczestnik może wymienić na Nagrody tylko i wyłącznie Punkty, które samodzielnie zgromadził na zasadach określonych w Regulaminie.
  2. Okres ważności Punktów. Zgromadzone Punkty podlegają wymianie na Nagrody przez cały okres obowiązywania Programu, chyba że Organizator wyraźnie wskaże inaczej lub inaczej wynika z Regulaminu. Po tym terminie Punkty niewymienione na Nagrody tracą ważność.
  3. Brak możliwości wymiany Punktów na środek płatniczy. Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze lub jakikolwiek inny środek płatniczy, w tym karty podarunkowe.
§ 7. Zasady wymiany Punktów na Nagrody
  1. Sposób wykorzystania Punktów. Punkty zgromadzone w Programie mogą zostać wymienione jedynie na Nagrody wskazane przez Organizatora, wyłącznie w okresie obowiązywania Programu, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.
  2. Wymiana Punktów na Nagrody. Uczestnik, który chce dokonać wymiany Punktów na Nagrody, informuje o tym Organizatora. Wymiana Punktów na Nagrody wymaga zeskanowania Karty. Wymiana Punktów na Nagrody skutkuje odpowiednim obniżeniem dostępnego salda Punktów. W przypadku Nagrody w formie rabatu kwotowego, Uczestnik może wykorzystać Nagrodę o wartości maksymalnie 50% wartości Zamówienia.
  3. Reklamacja Nagrody. Organizator odpowiada za jakość rzeczy wydanej lub usługi zrealizowanej w formie Nagrody na zasadach przewidzianych przepisami powszechnie obowiązującymi.
§ 8. Zakończenie udziału Uczestnika w Programie
  1. Nieoznaczony czas trwania Programu. Czas trwania Programu jest nieoznaczony.
  2. Wypowiedzenie uczestnictwa przez Organizatora. Z ważnych powodów uczestnictwo w Programie może zostać wypowiedziane Uczestnikowi przez Organizatora w trybie natychmiastowym. Za ważne powody uzasadniające wypowiedzenie uczestnictwa w Programie uznaje się istotne (rażące) naruszenie postanowień Regulaminu. Za istotne (rażące) naruszenie postanowień Regulaminu może zostać uznane w szczególności naruszenie § 3 ust. 8 oraz § 4 ust. 4 Regulaminu, celowe działanie na szkodę Organizatora, dokonywanie oszustw lub nadużyć. Za rażące naruszenie Regulaminu rozumie się w szczególności, ale nie wyłącznie: podanie przez Uczestnika w ramach udziału w Programie danych osobowych osoby trzeciej w celu podszycia się pod taką osobę czy dokonywanie transakcji pozornych mających na celu odniesienie przez Uczestnika korzyści majątkowej lub innej. Wypowiedzenie następuje poprzez wysłanie wiadomości e-mail ze wskazaniem przyczyny wypowiedzenia uczestnictwa w Programie z jednoczesną blokadą Karty i wygaszeniem zgromadzonych Punktów.
  3. Wypowiedzenie uczestnictwa przez Uczestnika bez przyczyny. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie w każdym czasie, bez podawania przyczyny, składając stosowne oświadczenie, drogą e-mailową na adres e-mail: nikola.dabrowska@loyrise.com, klikając w link „Wypisz z Programu” znajdujący się w otrzymanej wiadomości powitalnej albo przy użyciu formularza dostępnego na stronie https://cloud.loyrise.com/LGD2AM. Wypowiedzenie jest skuteczne niezwłoczne po jego otrzymaniu, nie później niż po upływie 7 dni.
  4. Skutki wypowiedzenia. W przypadku opisanym w ust. 3 powyżej Karta Uczestnika jest blokowana. Blokada Karty Uczestnika oznacza brak możliwości przyznawania nowych Punktów oraz wygaśnięcie Punktów dotychczas zgromadzonych.
§ 9. Zasady składania i rozpatrywania reklamacji oraz odpowiedzialności
  1. Okres składania reklamacji. Reklamacje w zakresie zasad i przebiegu Programu mogą być zgłaszane do Organizatora w czasie trwania Programu oraz 3 miesięcy po jego zakończeniu. Upływ terminu wskazanego w zdaniu poprzedzającym nie oznacza wygaśnięcia roszczeń oraz nie narusza prawa do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w drodze postępowania sądowego lub pozasądowego. Reklamacja może zostać złożona:
    a. drogą elektroniczną na adres e-mail: nikola.dabrowska@loyrise.com;
    b. pocztą tradycyjną poprzez wysłanie pisma na adres siedziby Organizatora z dopiskiem „Program Lojalnościowy”;
    c. osobiście w POK.
  2. Zakres reklamacji. Reklamacja powinna zawierać́ dane wnoszącego reklamację – jego imię̨ i nazwisko, adres e-mail lub adres korespondencyjny, na który ma zostać wysłana odpowiedź oraz opis okoliczności stanowiących podstawę̨ reklamacji.
  3. Rozpatrzenie reklamacji. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od chwili jej wpływu. W przypadku, gdy rozpatrzenie złożonej reklamacji będzie wymagać podjęcia dodatkowych czynności, czas na jej rozpatrzenie może ulec stosownemu przedłużeniu, o czym osoba, która złożyła reklamację zostanie poinformowana oddzielną wiadomością w wyżej wskazanym terminie.
  4. Sposób poinformowania o rozpatrzeniu reklamacji. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przekazana Uczestnikowi zgodnie z jego wyborem wskazanym podczas składania reklamacji – za pośrednictwem wiadomości e-mail lub pocztą tradycyjną.
  5. Brak ograniczeń uprawnień konsumenckich. Uczestnictwo w Programie nie narusza uprawnień przyznanych Uczestnikowi na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności wynikających z posiadania przez Uczestnika statusu konsumenta w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
  6. Wyłączenie i ograniczenie odpowiedzialności. W zakresie dozwolonym przez odpowiednie przepisy prawa, Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości realizacji uprawnień wynikających z uczestnictwa w Programie spowodowany siłą wyższą, przyczynami leżącymi po stronie Uczestnika, w tym nieprawidłowym działaniem Aplikacji Wallet czy aplikacji Google Pay.
§ 10. Zmiany Regulaminu
  1. Okoliczności zmiany Regulaminu. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn (katalog zamknięty):
    a. zmiana przepisów prawa regulujących prowadzenie Programu wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki Uczestnika i Organizatora;
    b. konieczność dostosowania zasad prowadzenia Programu do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wynikających z decyzji właściwego w zakresie prowadzenia przez Organizatora organu administracji publicznej lub orzeczenia sądowego znajdującego zastosowanie w zakresie działalności Organizatora wpływającego na wzajemne prawa i obowiązki Uczestnika i Organizatora;
    c. zmiana sposobu prowadzenia Programu spowodowana niezależnymi względami technicznymi lub technologicznymi;
    d. zwiększenie bezpieczeństwa Uczestnika, bezpiecznego funkcjonowania Programu, zapobieganie nadużyciom lub uproszczenie zasad Programu;
    e. ekonomiczna nieopłacalność prowadzenia Programu;
    f. zmiana formy prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych przez Organizatora;
    g. wystąpienie nieścisłości, bądź wątpliwości interpretacyjnych na gruncie Regulaminu;
    h. połączenie, podział albo przekształcenie Organizatora albo zmiana innych danych identyfikacyjnych Organizatora wskazanych w niniejszym Regulaminie (w zakresie niezbędnym do aktualizacji takich danych).
  2. Sposób poinformowania o zmianie Regulaminu. Organizator powiadomi Uczestników o zmianie Regulaminu z przyczyn wskazanych w ust. 1 z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem, udostępniając Uczestnikowi nową treść Regulaminu przy zastosowaniu za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  3. Obowiązywanie zmienionego Regulaminu. Zmiana Regulaminu wiąże Uczestnika, jeżeli Uczestnik po otrzymaniu informacji o zmianie Regulaminu nie wypowie uczestnictwa w Programie w terminie wskazanym w ust. 2 powyżej. Nie narusza to prawa Uczestnika do rezygnacji z udziału w Programie w każdym czasie i bez podawania powodów.
§ 11. Zakończenie Programu
  1. Okoliczności zakończenia Programu. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn (katalog zamknięty):
    a. zmiana przepisów prawa regulujących prowadzenie Programu wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki Uczestnika i Organizatora w taki sposób, że powoduje obiektywną konieczność zakończenia Programu;
    b. konieczność dostosowania zasad prowadzenia Programu do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wynikających z decyzji właściwego w zakresie prowadzenia przez Organizatora organu administracji publicznej lub orzeczenia sądowego znajdującego zastosowanie w zakresie działalności Organizatora wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki Uczestnika i Organizatora w taki sposób, że powoduje obiektywną konieczność zakończenia Programu;
    c. obiektywna ekonomiczna nieopłacalność prowadzenia Programu;
    d. zastąpienie Programu inną ekwiwalentną formą prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych przez Organizatora.
  2. Sposób poinformowania o zakończeniu Programu. O decyzji Organizatora dotyczącej zakończenia prowadzenia Programu Uczestnicy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem, w żadnym razie nie krótszym niż 30 dni przed jego planowanym zakończeniem, za pośrednictwem wiadomości e-mail.
§ 12. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
  1. Informacja o polubownej możliwości rozwiązania sporu. Spór wynikający z umowy zawartej pomiędzy Uczestnikiem, a Organizatorem może zostać zakończony polubownie w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Udział Organizatora w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest dobrowolny, a przekazywane poniżej informacje nie stanowią zobowiązania Organizatora do wzięcia udziału w takim postępowaniu. W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Uczestnika reklamacji spór nie został rozwiązany, Organizator każdorazowo przekaże Uczestnikowi na papierze lub innym trwałym nośniku oświadczenie o zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu albo o odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Jeżeli Organizator nie złożył żadnego oświadczenia, uznaje się, że wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  2. Inspekcja Handlowa. Na zasadach określonych w Ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, pod rozstrzygnięcie stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej może być poddany na wniosek Uczestnika spór o prawa majątkowe wynikające z umowy zawartej pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem.
  3. Działania Inspekcji Handlowej. Na zasadach określonych w Ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, jeżeli przemawia za tym charakter sprawy, Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej podejmuje działania mające na celu pozasądowe rozwiązanie sporu cywilnoprawnego pomiędzy konsumentem, a przedsiębiorcą poprzez umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu. Postępowanie wszczyna się na wniosek Uczestnika, złożony do Wojewódzkiego Inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Organizatora.
  4. Bezpłatne poradnictwo konsumenckie. Uczestnik może również zwrócić się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, do którego zadań należy w szczególności zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów oraz występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  5. Inne informacje prawne. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określane są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w Ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w regulacjach stosowanych przez podmioty uprawnione w ramach rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności, w obowiązujących w tych podmiotach regulaminach. Uczestnik może również uzyskać informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowych, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (w szczególności: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php).
  6. Platforma ODR. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Uczestnik może wnieść skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
§ 13. Postanowienia końcowe
  1. Dostępność Regulaminu. Pełna treść Regulaminu dostępna jest na stronie pod adresem: https://staramydlarnia.pl/pl/.
  2. Prawo właściwe. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu oraz prowadzenia i uczestnictwa w Programie jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  3. Wybór prawa, a uprawnienia konsumenckie. Wybór prawa polskiego na podstawie Regulaminu nie pozbawia Uczestnika będącego konsumentem ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy między Organizatorem, a Uczestnikiem, na mocy prawa które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku prawa wyboru.
Załącznik nr 1 Polityka Prywatności Programu Lojalnościowego
  1. Oświadczenie o ochronie danych
  2. Niniejszy dokument zawiera wszelkie wymagane prawem informacje w zakresie przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych w związku z realizacją Programu lojalnościowego Program Lojalnościowy. Wszelkie dane pochodzące od Państwa gromadzone są w oparciu o dobrowolne ich podanie. W trakcie rejestracji do Programu informujemy Państwa, o tym które dane (wymienione w formularzu rejestracyjnym) są niezbędne do realizacji usług oraz wskazujemy, które dane w formularzu są danymi dodatkowymi, nie wpływającymi na wstrzymanie procesu rejestracji. Naszym celem jest umożliwienie Państwu bezpiecznego korzystania z oferowanych przez nas usług. Dlatego prosimy Państwa o staranne zapoznanie się z poniższym podsumowaniem, informującym, w jaki sposób przetwarzamy Państwa dane. Mogą mieć Państwo pewność, że Państwa dane będą przetwarzane w sposób przejrzysty i uczciwy, oraz że dołożymy wszelkich starań, aby Państwa dane były traktowane z zachowaniem ostrożności i odpowiedzialnie.
  3. Administrator danych osobowych
  4. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z Państwa uczestnictwem w Programie jest STARA MYDLARNIA NATURAL COSMETICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, czyli podmiot, który zgodnie z RODO decyduje o sposobach i celach przetwarzania Państwa danych osobowych.
  5. Zakres przetwarzanych danych
  6. W związku z uczestnictwem w Programie możemy przetwarzać takie Państwa dane jak: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres korespondencyjny.
  7. Cele przetwarzania danych
  8. Dane przetwarzamy w następujących celach:
    a. udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania za pośrednictwem oferowanych przez nas kanałów komunikacji,
    b. poprawy funkcjonalności oprogramowania umożliwiającego obsługę Programu Lojalnościowego,
    c. utrzymywania historii gromadzonych Punktów, realizowanych Zamówień, wymienianych Nagród,
    d. zbierania statystyk odnoszących się do korzystania z Programu Lojalnościowego,
    e. przekazywania informacji o aktualnych promocjach, usługach,
    f. prowadzenia działalności marketingowej poprzez profilowanie polegające na dopasowaniu oferty handlowej oraz promocji do Państwa preferencji;
    g. wykonania czynności zmierzających do zawarcia umowy, zawarcia i wykonania umowy, której przedmiotem jest realizacja Programu lojalnościowego,
    h. wypełnienia obowiązków fiskalnych wynikających z przepisów (wystawianie i przechowywanie dokumentów księgowych),
    i. obsługi reklamacji w zakresie wszystkich świadczonych usług,
    j. dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
    k. przygotowania ofert promocyjnych w oparciu o przetwarzane dane np. historię transakcji, preferencje zakupowe.
  9. Podstawa prawna
  10. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
    a. Państwa zgoda, którą wyrażają Państwo: zwracając się do nas z pytaniem dotyczącym funkcjonowania naszych usług, zaznaczając odpowiedni checkbox bądź akceptując oświadczenie o otrzymywaniu informacji marketingowych danym kanałem komunikacji (SMS, e-mail);
    b. niezbędność realizacji czynności zmierzających bezpośrednio do zawarcia umowy oraz zawarcie i wykonanie umowy – dane podane przez Państwa w związku z Rejestracją do Programu lojalnościowego;
    c. realizacja obowiązku prawnego wynikającego z przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług oraz Ordynacji podatkowej polegającego na należytym wystawieniu dokumentu księgowego oraz jego przechowywania przez okres wymagany aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi - dane podane w zakresie niezbędnym do wystawienia dokumentu księgowego;
    d. nasz uzasadniony interes, którym jest zabezpieczenie prawa do dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, prowadzenie działań marketingowych, w szczególności poprzez prowadzenie firmowych kont w mediach społecznościowych w celu dbania o popularyzację naszej marki, zbieranie statystyk i analiz związanych z korzystaniem z Punktów, wymianą Nagród, składanymi Zamówieniami.
  11. Dobrowolność podania danych
  12. Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celu, dla którego podanie danych jest wymagane. Przykładowo, jeśli chcą Państwo otrzymywać od nas informacje marketingowe, powinni Państwo wyrazić na to stosowną zgodę. Jeśli chcą Państwo korzystać z Programu, konieczne jest podanie danych niezbędnych do zawarcia umowy. Podanie danych niezbędnych do spełnienia obowiązku prawnego, jakim jest wystawienie odpowiedniego dokumentu księgowego jest obowiązkowe.
  13. Okres przetwarzania danych
  14. Państwa dane będziemy przetwarzać przez następujący okres:
    a. dane przetwarzane na podstawie zgody – przez czas ważności zgody, do czasu jej wycofania;
    b. dane przetwarzane w związku z zawarciem umowy – przez czas realizacji umowy, a następnie przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń wynoszący 6 lat;
    c. dane przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego – przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym został wystawiony dokument księgowy;
    d. dane przetwarzane na podstawie naszego uzasadnionego interesu prawnego – przez okres niezbędny do realizacji celu, jednak nie dłużej niż do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących.
  15. Uprawnienia
  16. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści Państwa danych osobowych, ich poprawiania, przenoszenia, wycofania zgody w dowolnym momencie w przypadku przetwarzania na podstawie zgody bez wpływu na dotychczasowe przetwarzanie, ograniczenia przetwarzania, złożenia sprzeciwu, usunięcia, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie. Powyższe uprawnienia przysługują na zasadach i z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w RODO. W razie woli realizacji powyższych uprawnień, w szczególności w razie woli wycofania zgody, jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w zakresie przysługujących Państwu uprawnień, prosimy o kontakt na adres e-mail: nikola.dabrowska@loyrise.com lub wysłanie listu bezpośrednio na adres siedziby Organizatora.
  17. Odbiorcy danych
  18. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą nasi Zaufani Partnerzy - podmioty świadczące usługi prawne, księgowe, podatkowe, jak również dostawcy usług IT w zakresie hostingu danych oraz usług poczty służbowej. Naszymi Zaufanymi Partnerami są:
    LoyRise sp. z o.o. sp. komandytowa
    LoyRise sp. z o.o.
    Spartavity sp. z o.o.
    Sparta Loyalty spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Vercom S.A. (dostawca serwersms.pl)
    Orange Polska S.A. Polska
    T-Mobile Polska S.A. Polska
    P4 Sp. z o.o. (Play) Polska
    Polkomtel Sp. z o.o. (Plus GSM) Polska
    H88 S.A. Poznań, Polska Hetzner GMBH
  19. Brak przetwarzania poza EOG
  20. Państwa dane nie będą przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym
  21. Profilowanie
  22. Państwa dane osobowe będą podlegały profilowaniu w celu dopasowania promocji lub oferty handlowej do Państwa osobistych preferencji. Mają Państwo prawo do złożenia sprzeciwu, jeśli nie chcą Państwo, aby Państwa dane były profilowane w powyższym celu.
  23. Postanowienia końcowe
  24. Jako administrator zastrzegamy sobie prawo zmiany Polityki w przyszłości – może to nastąpić z ważnych powodów, m.in. takich jak zmiany obowiązujących przepisów, w szczególności w zakresie ochrony danych osobowych, prawa telekomunikacyjnego, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz regulujących prawa konsumentów, wpływające na nasze prawa i obowiązki lub prawa i obowiązki Uczestnika, a także w związku z rozwojem funkcjonalności lub usług elektronicznych podyktowanych postępem technologii internetowej, w tym stosowania/wdrażania nowych rozwiązań technologicznych lub technicznych, mających wpływ na zakres Polityki.
Produkt dodany do ulubionych