§ 1.Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania programu lojalnościowego, którego organizatorem jest STARA MYDLARNIA NATURAL COSMETICS SP. Z O.O. ul. Stawki 2A/1, 00-193 Warszawa, NIP 525 269 32 70.

2. Poniższe określenia użyte w Regulaminie pisane wielką literą, o ile z kontekstu nie wynika inaczej, otrzymują następujące znaczenie:

1) Nagroda – elektroniczny kod rabatowy lub rabat kwotowy przyznany Uczestnikowi z tytułu udziału w Programie na warunkach określonych w Regulaminie;

2) Formularz Rejestracyjny – elektroniczny formularz, w którym to Klient zgłasza zamiar przystąpienia do Programu;

3) Klient lub Uczestnik – zarejestrowany oraz zalogowany użytkownik posiadający Konto w sklepie internetowym www.staramydlarnia.pl;

4) Konto lub Konto Stara Mydlarnia – spersonalizowane konto Uczestnika, utworzone w celu przystąpienia do Programu;

5) Korzyści – elektroniczny kod rabatowy lub rabat kwotowy oraz inne świadczenia przyznawane Uczestnikowi z tytułu udziału w Programie na warunkach określonych w Regulaminie;

6) Organizator – STARA MYDLARNIA NATURAL COSMETICS SP. Z O.O. ul. Stawki 2A/1, 00-193 Warszawa, NIP 525 269 32 70, która prowadzi Program Lojalnościowy sklepu internetowego www.staramydlarnia.pl

7) Program – Program Lojalnościowy sklepu internetowego www.staramydlarnia.pl organizowany przez Stara Mydlarnia Natural Cosmetics Sp. z o.o., adresowany do Klientów sklepu internetowego www.staramydlarnia.pl, którzy z tytułu uczestnictwa w Programie będą uprawnieni do Korzyści na podstawie Regulaminu;

8) Regulamin– niniejszy Regulamin Programu Lojalnościowego sklepu internetowego www.staramydlarnia.pl;

9) Klub Stara Mydlarnia – program premiowy stworzony przez Organizatora obejmujący Uczestników programu lojalnościowego Organizatora w sklepach stacjonarnych, sklepie on-line oraz klientów posiadających Kartę Stałego Klienta Stara Mydlarnia umożliwiający korzystanie z ofert specjalnych i promocji oraz innych korzyści oferowanych przez Organizatora na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz Regulaminach odrębnych znajdujących się na stronie www.staramydlarnia.pl.

3. Klientem oraz Uczestnikiem Programu może być osoba fizyczna będąca konsumentem (w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, Dz.U. z 2019 r. poz. 1145), mająca pełną zdolność do czynności prawnych. Program nie jest dostępny dla innych podmiotów niż wymienione powyżej, w szczególności nie jest dostępny dla następujących kategorii przedsiębiorców: osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną (w tym spółek osobowych), osób prawnych.

4. Program ma zastosowanie w przypadku dokonania zakupów towarów i usług w sklepie internetowym www.staramydlarnia.pl przez zarejestrowanego i zalogowanego Uczestnika.

5. Regulamin Programu, jest dostępny na stronie internetowej www.staramydlarnia.pl

6. Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne.

7. Korzystanie z przyznanych Nagród lub Korzyści jest dobrowolne.

§ 2.Zasady przystąpienia do programu
  1. W celu przystąpienia do Programu, należy utworzyć Konto Stara Mydlarnia za pośrednictwem witryny www.staramydlarnia.pl, a także zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Z chwilą utworzenia Konta Uczestnik staje się również członkiem Klubu Stara Mydlarnia.
  2. Klient może utworzyć Konto Stara Mydlarnia poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej https://staramydlarnia.pl/pl/logowanie?create_account=1
  3. W Formularzu Rejestracyjnym Klient dobrowolnie podaje swoje dane osobowe niezbędne do prawidłowego utworzenia Konta oraz realizacji Programu.
  4. Rejestracja Konta wymaga zapoznania się z Regulaminem oraz zaznaczenia w Formularzu Rejestracyjnym, że Klient zapoznał się i akceptuje treść niniejszego Regulaminu.
  5. Przystąpienie do Programu wymaga podania przez Uczestnika następujących aktualnych i prawdziwych danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, numeru telefonu oraz adresu e-mail. Przystępując do Programu, Uczestnik może wyrazić zgodę lub zgody na kontakt marketingowy, w celu otrzymywaniu bieżących informacji o atrakcyjnych promocjach i dodatkowych korzyściach za pośrednictwem wiadomości e-mail lub wiadomości tekstowej. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Uczestnika znajdują się w Polityce Prywatności, stanowiącej Załącznik nr 1 do Regulaminu.
  6. Konto jest ważne przez czas nieokreślony, liczony od dnia rejestracji Konta.
  7. Uczestnik zobowiązany jest zawiadomić Organizatora o każdej zmianie swoich danych osobowych podanych w Formularzu Rejestracyjnym, aktualizując dane logując się na swoje Konto za pośrednictwem strony internetowej www.staramydlarnia.pl
  8. Stara Mydlarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak działania Programu spowodowany niezaktualizowaniem danych przez Uczestnika.
  9. Konto Stara Mydlarnia jest osobiste i nie podlega przeniesieniu na inną osobą, np. w drodze cesji. Uczestnik jest osobą odpowiedzialną za Konto i zobowiązuje się korzystać z niej zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym Regulaminie.
  10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju szkody związane z Programem, powstałe na skutek siły wyższej i które uniemożliwiłyby realizację Programu (np. zaburzenia pogodowe, problemy z połączeniem się do sieci itp.).
§ 3. Korzyści związane z przystąpieniem do programu lojalnościowego
    Każdy Uczestnik Programu, który założył Konto Stara Mydlarnia ma prawo do otrzymywania punktów lojalnościowych za zakup towarów w sklepie internetowym www.staramydlarnia.pl, które następnie są wymieniane na Nagrody lub Korzyści .
§ 4. Zasady naliczania i korzystania z punktów lojalnościowych
  1. Punkty lojalnościowe przyznawane są na Konto Stara Mydlarnia Uczestnika za nabycie towarów w sklepie internetowym www.staramydlarnia.pl, dokonane przez Uczestnika lub na rzecz i w imieniu Uczestnika przez osobę przez niego upoważnioną.
  2. Punkty lojalnościowe będą naliczane w momencie dostarczenia przesyłki na adres wskazany przez Uczestnika.
  3. Punkty lojalnościowe będą naliczane w następujący sposób:
    1) Organizator przyznaje 1 punkt lojalnościowy za każde wydane 10 złotych za zakupy w sklepie internetowym www.staramydlarnia.pl, przy czym niepełne kwoty będą zaokrąglane w dół,
    2) Uczestnik może wymienić każdy zdobyty punkt lojalnościowy na rabat kwotowy zgodnie z zasadą, że 1 punkt lojalnościowy to rabat w wysokości 1 złoty,
    3) Minimalna kwota zamówienia uprawniająca do wykorzystania Nagrody to 50 złotych.
    4) W przypadku anulowania zamówienia lub jego zwrotu punkty lojalnościową zostają odjęte.
  4. Uczestnik może w każdej chwili zapoznać się z ilością zebranych przez siebie punktów lojalnościowych logując się na swoje Konto Stara Mydlarnia za pośrednictwem strony internetowej www.staramydlarnia.pl
  5. Punkty lojalnościowe zdobyte przez Uczestnika są ważne przez 365 dni od momentu ich naliczenia.
  6. Celem skorzystania przez Uczestnika z przysługującego mu rabatu kwotowego koniecznym jest zalogowania się do konta Uczestnika na stronie www.staramydlarnia.pl, a następnie wybranie zakładki „PROGRAM LOJALNOŚCIOWY”, gdzie należy wybrać opcję „bon rabatowy”. Po wygenerowaniu przysługującego Uczestnikowi bonu rabatowego, bon ten jest ważny przez okres 365 dni od dnia jego utworzenia. Wygenerowany w ten sposób bon rabatowy zostanie automatycznie uwzględniony przy dokonywaniu zamówienia przez Uczestnika.
  7. Wraz z wygaśnięciem działania Programu, punkty lojalnościowe Uczestnika zostają anulowane i nie będzie możliwości ich wymiany na Nagrody lub Korzyści.
  8. Z okazji urodzin Uczestnika w okresie 5 dni kalendarzowych przed dniem urodzin Uczestnika oraz w okresie 5 dni po dniu urodzin Uczestnika, Uczestnik ma prawo skorzystać z 15% rabatu na Produkty Organizatora, który może zostać wykorzystany w trakcie zakupów dokonywanych w sklepie on-line Organizatora. Rabat z okazji urodzin nie dotyczy Produktów objętych promocją, chyba że co innego wynika z informacji widniejącej przy Produkcie lub z treści danej wyprzedaży, promocji. Promocje nie podlegają łączeniu.
  9. Uczestnik posiadający kartę stałego Klienta ma prawo do skorzystania ze stałego rabatu wynoszącego 5 %. Celem uzyskania Karty Stałego Klienta koniecznym jest wypełnienie formularza dostępnego w sklepie stacjonarnym Organizatora oraz odebranie Karty, zaś celem skorzystania z rabatu koniecznym jest podanie indywidualnego numeru karty Stałego Klienta przed dokonaniem płatności za dane zamówienie w sklepie on-line. Rabat wynikający z Karty Stałego Klienta łączy się z Korzyściami przysługującymi Uczestnikowi programu lojalnościowego sklepu internetowego www.staramydlarnia.pl.
§ 5. Zmiana danych osobowych
  1. Wszelka zmiana adresu pocztowego lub elektronicznego, czy też nazwiska lub innych danych osobowych Uczestnika, powinna zostać przez Uczestnika przekazana Organizatorowi niezwłocznie poprzez swoje Konto Stara Mydlarnia na stronie internetowej www.staramydlarnia.pl
  2. Uczestnik Programu gwarantuje dokładność i prawdziwość wszystkich dostarczonych danych i jest jedyną odpowiedzialną osobą za konsekwencje wynikające z podania mylnych, niekompletnych lub nieaktualnych danych osobowych.
§ 6. Zamknięcie konta stara mydlarnia uczestnika, odstąpienie od programu
  1. Zamknięcie Konta Stara Mydlarnia Uczestnika może nastąpić w następujących sytuacjach:
    1)naruszenie przez Uczestnika warunków niniejszego Regulaminu;
    2)rezygnacji Uczestnika z udziału w Programie;
    3)zakończenie Programu.
  2. Naruszenie przez Uczestnika warunków niniejszego Regulaminu, w szczególności przez nieprawidłowe korzystanie z Konta Stara Mydlarnia, podanie nieprawdziwych danych lub podanie się za inną osobę, może spowodować wykluczenie Uczestnika z Programu i zamknięcie jego Konta Stara Mydlarnia, co jest równoznaczne z utratą przez Uczestnika prawa do Korzyści i Nagród przewidzianych w Programie.
  3. Uczestnik Programu może w każdym czasie, bez podawania przyczyny, zrezygnować z uczestnictwa w Programie.
  4. Rezygnacja z Programu skutkuje usunięciem Konta Stara Mydlarnia Uczestnika z systemu Programu (w konsekwencji Uczestnik nie będzie miał możliwości zalogowania się do swojego Konta na stronie internetowej www.staramydlarnia.pl), anulowaniem wszelkich zgromadzonych punktów lojalnościowych i nieotrzymaniem za zgromadzone punkty lojalnościowe Nagród, a także usunięciem całej historii zakupowej Uczestnika.
§ 7. Zmiana lub zakończenie programu
  1. Program obowiązuje przez czas nieokreślony. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian bądź do zakończenia Programu, z uwagi na ważne przyczyny, w szczególności z uwagi na zmiany techniczno–organizacyjne.
  2. Zmiana Regulaminu bądź zakończenie Programu, nie będzie miało wpływu na prawa i uprawnienia Uczestnika nabyte przed zmianą lub zakończeniem Programu.
  3. Każda zmiana Regulaminu bądź zakończenie Programu będzie ogłoszone przez Organizatora z 30–dniowym wyprzedzeniem na stronie internetowej www.staramydlarnia.pl.
§ 8. Postępowanie reklamacyjne
  1. Reklamacje lub informacje o nieprawidłowościach dotyczących Programu mogą być zgłaszane drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: klub@staramydlarnia.pl
  2. Reklamacja lub informacja o nieprawidłowościach powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika oraz dokładny opis i wskazanie przyczyn zgłoszenia.
  3. Organizator powiadomi o sposobie rozpatrzenia reklamacji lub informacji o nieprawidłowości drogą elektroniczną w odpowiedzi na przesłane Zgłoszenie nie później niż po upływie 14 dni roboczych.
§ 9. Postanowienia końcowe
  1. Zasady Programu określone są wyłącznie w niniejszym Regulaminie.
  2. Wszelkie spory wynikające z uczestnictwa w Programie rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku niemożności dojścia do porozumienia, spory będą podlegać rozstrzygnięciu przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 6 lipca 2023 r.
Załącznik nr 1 Polityka Prywatności Programu Lojalnościowego Sklepu Internetowego www.staramydlarnia.pl
  1. Oświadczenie o ochronie danych
  2. Niniejszy dokument zawiera wszelkie wymagane prawem informacje w zakresie przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych w związku z realizacją Programu lojalnościowego Program Lojalnościowy Sklepu Internetowego www.staramydlarnia.pl. Wszelkie dane pochodzące od Państwa gromadzone są w oparciu o dobrowolne ich podanie. W trakcie rejestracji do Programu informujemy Państwa, o tym które dane (wymienione w formularzu rejestracyjnym) są niezbędne do realizacji usług oraz wskazujemy, które dane w formularzu są danymi dodatkowymi, nie wpływającymi na wstrzymanie procesu rejestracji.
    Naszym celem jest umożliwienie Państwu bezpiecznego korzystania z oferowanych przez nas usług. Dlatego prosimy Państwa o staranne zapoznanie się z poniższym podsumowaniem, informującym, w jaki sposób przetwarzamy Państwa dane. Mogą mieć Państwo pewność, że Państwa dane będą przetwarzane w sposób przejrzysty i uczciwy, oraz że dołożymy wszelkich starań, aby Państwa dane były traktowane z zachowaniem ostrożności i odpowiedzialnie.
  3. Administrator danych osobowych
  4. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z Państwa uczestnictwem w Programie jest STARA MYDLARNIA NATURAL COSMETICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, czyli podmiot, który zgodnie z RODO decyduje o sposobach i celach przetwarzania Państwa danych osobowych.
  5. Zakres przetwarzanych danych
  6. W związku z uczestnictwem w Programie możemy przetwarzać takie Państwa dane jak: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres korespondencyjny.
  7. Cele przetwarzania danych
  8. Dane przetwarzamy w następujących celach:
    a. udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania za pośrednictwem oferowanych przez nas kanałów komunikacji,
    b. poprawy funkcjonalności oprogramowania umożliwiającego obsługę Programu Lojalnościowego,
    c. utrzymywania historii gromadzonych Punktów, realizowanych Zamówień, wymienianych Nagród,
    d. zbierania statystyk odnoszących się do korzystania z Programu Lojalnościowego,
    e. przekazywania informacji o aktualnych promocjach, usługach,
    f. prowadzenia działalności marketingowej poprzez profilowanie polegające na dopasowaniu oferty handlowej oraz promocji do Państwa preferencji;
    g. wykonania czynności zmierzających do zawarcia umowy, zawarcia i wykonania umowy, której przedmiotem jest realizacja Programu lojalnościowego,
    h. wypełnienia obowiązków fiskalnych wynikających z przepisów (wystawianie i przechowywanie dokumentów księgowych),
    i. obsługi reklamacji w zakresie wszystkich świadczonych usług,
    j. dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
    k. przygotowania ofert promocyjnych w oparciu o przetwarzane dane np. historię transakcji, preferencje zakupowe.
  9. Podstawa prawna
  10. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
    a. Państwa zgoda, którą wyrażają Państwo: zwracając się do nas z pytaniem dotyczącym funkcjonowania naszych usług, zaznaczając odpowiedni checkbox bądź akceptując oświadczenie o otrzymywaniu informacji marketingowych danym kanałem komunikacji (SMS, e-mail);
    b. niezbędność realizacji czynności zmierzających bezpośrednio do zawarcia umowy oraz zawarcie i wykonanie umowy – dane podane przez Państwa w związku z Rejestracją do Programu lojalnościowego;
    c. realizacja obowiązku prawnego wynikającego z przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług oraz Ordynacji podatkowej polegającego na należytym wystawieniu dokumentu księgowego oraz jego przechowywania przez okres wymagany aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi - dane podane w zakresie niezbędnym do wystawienia dokumentu księgowego;
    d. nasz uzasadniony interes, którym jest zabezpieczenie prawa do dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, prowadzenie działań marketingowych, w szczególności poprzez prowadzenie firmowych kont w mediach społecznościowych w celu dbania o popularyzację naszej marki, zbieranie statystyk i analiz związanych z korzystaniem z Punktów, wymianą Nagród, składanymi Zamówieniami.
  11. Dobrowolność podania danych.
  12. Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celu, dla którego podanie danych jest wymagane. Przykładowo, jeśli chcą Państwo otrzymywać od nas informacje marketingowe, powinni Państwo wyrazić na to stosowną zgodę. Jeśli chcą Państwo korzystać z Programu, konieczne jest podanie danych niezbędnych do zawarcia umowy. Podanie danych niezbędnych do spełnienia obowiązku prawnego, jakim jest wystawienie odpowiedniego dokumentu księgowego jest obowiązkowe.
  13. Okres przetwarzania danych
  14. Państwa dane będziemy przetwarzać przez następujący okres:
    a. dane przetwarzane na podstawie zgody – przez czas ważności zgody, do czasu jej wycofania;
    b. dane przetwarzane w związku z zawarciem umowy – przez czas realizacji umowy, a następnie przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń wynoszący 6 lat;
    c. dane przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego – przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym został wystawiony dokument księgowy;
    d. dane przetwarzane na podstawie naszego uzasadnionego interesu prawnego – przez okres niezbędny do realizacji celu, jednak nie dłużej niż do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących.
  15. Uprawnienia
  16. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści Państwa danych osobowych, ich poprawiania, przenoszenia, wycofania zgody w dowolnym momencie w przypadku przetwarzania na podstawie zgody bez wpływu na dotychczasowe przetwarzanie, ograniczenia przetwarzania, złożenia sprzeciwu, usunięcia, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie. Powyższe uprawnienia przysługują na zasadach i z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w RODO. W razie woli realizacji powyższych uprawnień, w szczególności w razie woli wycofania zgody, jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w zakresie przysługujących Państwu uprawnień, prosimy o kontakt na adres e-mail: info@staramydlarnia.pl lub wysłanie listu bezpośrednio na adres siedziby Organizatora.
  17. Odbiorcy danych
  18. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą nasi Zaufani Partnerzy - podmioty świadczące usługi prawne, księgowe, podatkowe, jak również dostawcy usług IT w zakresie hostingu danych oraz usług poczty służbowej.
  19. Brak przetwarzania poza EOG
  20. Państwa dane nie będą przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
  21. Profilowanie
  22. Państwa dane osobowe będą podlegały profilowaniu w celu dopasowania promocji lub oferty handlowej do Państwa osobistych preferencji. Mają Państwo prawo do złożenia sprzeciwu, jeśli nie chcą Państwo, aby Państwa dane były profilowane w powyższym celu.
  23. Postanowienia końcowe
  24. Jako administrator zastrzegamy sobie prawo zmiany Polityki w przyszłości – może to nastąpić z ważnych powodów, m.in. takich jak zmiany obowiązujących przepisów, w szczególności w zakresie ochrony danych osobowych, prawa telekomunikacyjnego, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz regulujących prawa konsumentów, wpływające na nasze prawa i obowiązki lub prawa i obowiązki Uczestnika, a także w związku z rozwojem funkcjonalności lub usług elektronicznych podyktowanych postępem technologii internetowej, w tym stosowania/wdrażania nowych rozwiązań technologicznych lub technicznych, mających wpływ na zakres Polityki.
Produkt dodany do ulubionych